8 Mayıs 2012 Salı

Neden UKASH Almalıyım

Ukash kavramını ilk duyduğumda hiç ilgimi çekmemişti neden çeksinki sonuçta kredi kartı ile alışveriş yapabiliyorduk,ne gerek vardı başka bir siteye girip farklı farklı işlemler yaptıktan sonra ayrı bir dijital kredi kartına limit ekletmek diye düşünüyor insan ama işin aslı aslında bu değil ukash sistemi avrupanın çoğu ülkesinde uzun yıllardan beri kullanılmakta olan kredi kartı kullanımında çok daha güvenilir olduğunu anladım.Özellikle benim için sürekli olarak kredi kartı alışverişi yapmam sebebi ile hemen ilgimi çeken bir konu olmuştu.


Hemen biraz araştırmadan sonra aslında ukash kullarak bahis sitelerinde daha rahat oyun oynayabilceğimi anlamış oldum.Sonuçta bahis sitelerine ne kadar sürekli girip çıksam,yeri yurdu bellide olsa kredi kartı ile ismimden tutun soy ismime kredi kartı bilgilerime kadar bütün bilgileri vermek benim gibi kullanıcıları tedirgin ediyordu ayrıca kredi kartı kullanımında devamlı kaybettikçe kredi kartına sarılmam ve kendimi durdurama gibi bir durumum olması göz konusu iken ukash sistemi ile bunu çok rahat çözdüm.Birinci kredi kartı bilgilerini kime verdim,bu bilgileri verdim ama çalındı ne olcak ya kaydettiyseler gibi bilgilerden artık kurtulmuş oldum,hemde o gün oynamak istediğim kadar miktarda ukash kart alarak içim rahatlamış otomatik olarak kendime bir bütçe hazırlamış oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder